Начало

Начало

ВРЪЩАНЕ И ЗАМЯНА

 

 

 

 

 

1. ПРАВО НА ЗАМЯНА/ВРЪЩАНЕ

При доставка на поръчан продукт/и през онлайн магазина на "Х МОЛ"ЕООД, ПОТРЕБИТЕЛЯТ е длъжен да отвори пратката и да провери дали е запазена нейната цялост в присъствието на куриера. Ако продуктът е счупен или наранен, необходимо е задължително да го обяви на куриера в момента на доставката. В противен случай, стойността на пратката и на доставката остават за сметка на ПОТРЕБИТЕЛЯ. "Х МОЛ" ЕООД не носи отговорност за повредени пратки, които не са обявени в присъствието на куриер.

Ако ПОТРЕБИТЕЛЯ не хареса поръчаната от него стока, той има право да я замени с друга стока по негово желание, или да я върне в офиса на "Х МОЛ" ЕООД, като доставката е изцяло за негова сметка.

При получаване на пратка, преди да впишете своето име и подпис като получател на пратката, се уверете в цялостта на опаковката на пратката. В случай на констатирани увреждания на пратката и опаковката, съвместно с куриера на Спиди / Еконт/ Рапидо или друг куриер, се съставя констативен протокол в два екземпляра по един за всяка от страните, в който се описва вида, състоянието на опаковката и наличното съдържание на пратката.

Рекламации следва да се предявяват в момента на получаване на пратката, преди тя да бъде приета от ПОТРЕБИТЕЛЯ.

ПОТРЕБИТЕЛ, поръчал стока, може да откаже получаването й, след доставка само в следните случаи:

когато е на лице несъответствие между поръчана и доставена стока, което е било невъзможно да бъде установено в момента на доставката, стоката/стоките подлежат на рекламация.

ПОТРЕБИТЕЛЯТ може да упражни правата си съгласно чл. 55, ал. 1 от ЗЗП, в 14-дневен срок от получаването на стоката, при условие, че тя бъде върната във вида, в който е получена, без да бъде ползвана. Изключенията от това правило са изрично регламентирани в Закона за защита на потребителите.

Цената за доставка не е включена в крайната сума на продуктите. Тя се заплаща допълнително, съгласно ценовата листа на куриера. 

Клиентите на онлайн магазин www.xmall.bg  имат правото да се откажат или да заменят получената от тях стока в 14 дневен срок от датата на получаването й САМО при условие, че е в оригиналният си вид и със запазени качествени характеристики:

 

 

 

-със запазен етикет;

 

-не са на лице следи от употреба (не е носен, скъсан, пран, гладен и т.н.).

 

 

 

 Според закона за защита на потребителите и правилата за търговия, потребителят има право на рекламация при:

 

 

 

- констатирани липси;

 

- дефекти на стоката

 

- несъответствие с обявения размер;

 

- несъответствие с обявената търговска марка.

 

 

 

При предявяване на рекламация потребителят може да претендира за:

 

 

 

- замяна на стоката с нова;

 

- подмяна със сходен продукт;

 

- възстановяване на заплатената сума;

 

 

 

За да направите заявка за връщане/замяна на стоката използвайте формата за замяна/връщане, можете да се обърнете и към нашите консултанти в онлайн магазина, които ще Ви насочат към сходни на нужния Ви артикул и/или съответно ще Ви съдействат по всички въпроси които имате да отправите към нас! Желателно е предварително да разполагате с номер на поръчката си и артикулен номер на продукта, който желаете да обсъдим!

 

 

 

Форма за замяна и връщане ТУК

 

 

 

За връзка с наш консултант тел:  0887 377 200

 

Или нашата форма за Контакт

 

 

 

 

 

2. ТРАНСПОРТНИ РАЗХОДИ ПО ВРЪЩАНЕ/ЗАМЯНА :

 

Транспортните разходи за връщането на стока - без замяна са за сметка на клиента!

 

 

 

 При уважаване от наша страна на рекламацията и замяна на стоката с друга, куриерската такса за транспортирането на новата стока частично се поема от Вас, а за връщането на първоначално изпратеният продукт разходите се поемат от нас.

 

 

 

При одобрение на вашата рекламация наш консултант ще се свърже с вас за уточняване на подробностите по замяна/връщане.

 

 

 

 

 

3. ВЪЗСТАНОВЯВАНЕ НА СУМИ ПО ВРЪЩАНЕ/ЗАМЯНА

 

Суми по рекламации се възстановяват в 14 дневен срок от постъпване на рекламацията САМО по банков път, след предоставяне на информация за банкова сметка от страна на клиента.

 

 

 

Възстановяването на суми от поръчки в онлайн магазина, се извършва само в електронния магазин!

 

 

 

*При разлика в цените на заменените продукти:

 

 

 

- Ако цената на стария продукт е по-висока от тази на новия, разликата ще бъде отразена във Вашия потребителски акаунт и при следваща заявка от този профил, сумата ще Ви бъде приспадната, без да е нужно допълнително да ни уведомявате!

 

 

 

- Ако цената на стария продукт е по-ниска от тази на новия, ще трябва да заплатите разликата, което може да стане с начисляване на допълнителен платеж при доставката.

 

 

 

 

 

4. ОТГОВОРТНОСТ НА ТЪРГОВЕЦА

 

Електронен магазин XMALL не носи отговорност при изчерпване на количествата от даден артикул, определен размер или десен, както и в случай на забавяне на пратката поради липса на наличности или забавен разнос причинен от куриерската фирма. При настъпване на някои от горепосочените обстоятелства Вие ще бъдете уведомени на посочения от Вас телефон  за връзка или чрез е-mail, за да бъде потърсен техен заместител.

Недоставени и не приети пратки

Потребител направил поръчка през онлайн магазина на „Х МОЛ “ ЕООД, който е оставил телефон за контакт и е посочил адрес за доставка, трябва да приеме и да заплати за пратката изпратена чрез избрания/посочен куриер съгласно Общите условия на „Х МОЛ“ЕООД.

В случай, че Потребителят не приеме или не потърси пратката, която е изпратена с опцията Наложен платеж, то тази пратка се връща обратно на адреса на фирмата, след като се изчака периода от ( до 7 дни) за получаване в офис на куриера, което НЕ се счита за прекратяване на договора, съгласно Общите условия на „Х МОЛ“ЕООД. Договорът е в сила и това, че не е приета пратката от Потребителя се счита за едностранно неоповестено оттегляне от договора.

Когато Потребителя не приеме пратката, той/тя нанася финансови щети на фирмата и поради тази причина се задължава да заплати разходите по доставката и нейното връщане, административните разходи,  като за тях ще получи фактура, тъй като той/тя НЕ е разтрогнал договора. В случай, че тази фактура не бъде платена, то проблема ще бъде решен чрез иск, който ще бъде заведен от външна компания.

В случай на измамни поръчки, Потребителят и неговият IP адрес ще бъдат блокирани, докладвани и третирани, като злоупотреба.